Jeste li se ikada zapitali kako je engleski jezik došao do svoje svjetske raširenosti koju uživa i danas? Uspon engleskog jezika u svijet međunarodnog poslovanja je u najvećoj mjeri bio proizvod slučajnosti.
Velika Britanija je u 19. stoljeću bila glavna kolonijalna sila, dok su britanski istražitelji i kolonisti širili svoj jezik po cijelom svijetu. Engleski je jezik tako postao službeni jezik većine britanskih kolonija. U 20. stoljeću, kada je Amerika postala najmoćniji narod na svijetu, Amerikanci su engleski jezik prenijeli i u ostale države svijeta. Američke međunarodne korporacije su se pobrinule da je engleski jezik ostao međunarodni jezik poslovanja; i Hollywood te glazbena industrija su engleski jezik napravili glavnim jezikom medija i zabavne industrije. Zbog toga engleski jezik kao prvi jezik danas govori približno 320 milijuna ljudi – približno jednaki broj kao i španjolski, no manji od mandarinskog ili hindskog jezika. Ukupan broj engleskih govornika na svijetu je procijenjen na 460 milijuna. Engleski je glavni drugi jezik u Indiji, Južnoj Africi te u mnogim dijelovima Afrike i Azije. Sve više učvršćuje svoj položaj jezika međunarodne trgovine, poslovanja, diplomacije i turizma.
Dobro znanje poslovnog engleskog jezika u današnje je vrijeme od ključnog značaja za uspješnost tvrtke, upravo zato jer se većina međunarodnog poslovanja odvija na engleskom jeziku. Iz tog će razloga poglavlje „Poslovni engleski jezik“ zasigurno dobro doći svima koji na bilo koji način plivate u poslovnim vodama.
Što vas čeka pod karticom »Potkategorije«?
Nekoliko uvodnih poglavlja posvetili smo rječniku, za kojeg smo sigurni da ste ga pri radu u tvrtki jednom već zatrebali, no niste znali gdje ga potražiti. Ova poglavlja pokrivaju nazive za odjele, rukovodeće osoblje, vrste tvrtki i kratice te akronime (posebice one, koje pronalazimo u svakodnevnom poslovanju).
Početnim poglavljima slijede sve moguće poslovne situacije kod kojih je, kao što se to pokazalo kod našeg poučavanja kod različitih tvrtki, znanje engleskog jezika posebice poželjno i dobrodošlo (sastanci, telefoniranje, putovanja, primanje gostiju, razgovori za posao, poslovni ručkovi, pregovori, čitanje grafova / tabela, poslovna putovanja, itd.). Kod svakog poglavlja najprije ćete biti upoznati s rječnikom i zatim s frazama (sve je prevedeno i na hrvatski jezik).
Mnogobrojne vježbe koje slijede nakon svakog poglavlja pomoći će vam da usvojeno znanje za poslovno komuniciranje na engleskom jeziku još jednom utvrdite te se na taj način kvalitetno pripremite i samouvjereno nastupate, gdje god to bude potrebno.
Ako vam učenje putem Interneta ne odgovara, možete nabaviti knjigu koja sadrži sva poglavlja i vježbe obuhvaćene na ovoj stranici. Zbog rješenja je vrlo pogodna za one koji engleski jezik žele naučiti u potpunosti sami.